elifvesara Kızlar benim bebiş önden gidiyor ve büyük olduğunu söylüyorlar 20. Haftadan beri. 96 persinteldeymiş. Yani şu an yaklaşık 3,1 kilo. Aynı haftada olanlar var mı? Sizinkiler kaç kilo?
Ezgicnts elifvesara 36+5im 5 gün önce kontrolüm vardı 2.781 dedi doktorum haftasına göre gayet güzelmiş
elifvesara Busmumyy benim tam 34+1 de 96 persentil dediler bende internetten hesapladım kilosunu 3,1 diyor. Kızım da 4 kilo doğdu gerçi ama yine de biraz endişelendim
elifvesara busra1708_ ultrason her zaman doğruyu göstermiyor dedi evem endişelenme falan dedi ama analık 🤷🏻♀️ kızımın kilosunu da 3 küsur bekliyorduk 4 geldi mesela
elifvesara Nurrr_0 internetten baya araştırdım da ultrasonun yanlış çıkma ihtimali aşırı yüksekmiş özellikle son trimesterda bir çok kişinin başına gelmiş. Önemli olan sağlıklı gelmeleri artık biraz şişko olsunlar ne yapalım 🫢
Esseraa22 @elifvesara 34+2 de 3 kiloydu şuan 37+2 yım sancılarım.basladi yavaş yavaş dün yatisim.oldu bebekte iri bakalım ne zmn doğacak bende merak ediyorum kac kilo dogacak yanılma payı nasıl olacak fazlamı azmi olacak sağlıkla kavusayimda
Esseraa22 @elifvesara teşekkür ederim😊 bir gece yattim doğuramadim çıktım evdeyim bekliyorum sancım var açılma yok bekliyorum bakalım hareketler hurma falan yapıyorum zaten kendileride muayene yaptılar açılma olsun diye
Es372a elifvesara 32. Haftads 2200 gr. 35. Haftada 3000 gr ız. Anne baba olarak uzunuz doktor “zaten sizden minyon bebek beklemiyorum ama kısa bi süre de çok kilo almış bu da beni gebelik şekeri ihtimalinden korkuttu” dedi. Tatlı ve şekerli şeyler yeme dedi. Haftaya tekrar gidicez bakalım