Sareee normal olmasını cok istiyorm cok sık olmasada yürüyüşler squatlar otur kalklar yapıyorm hurma yemeye basladım ben elımden gelenı yapayım da gerisi takdiri ilahi en azından denemedım yapmadım demem tuvalet meselesı gece cok sık oluyor kasıklarım da bi ağrı yok ama belimde ara ara ağrı oluyor doktorda onun normal oldugunu bebek aşagıya indikce kemıklern zorlandıgını söyledi hani aslında tam olarak sancı nasıl bişey bilmediğimden emınde olamıyorm varmı yokmu diye :D sız nasıl düşünüyosnz dogumu