Sedaclk Kızlarr iyi akşamlarr biz bugün 37 haftalık olduk sancı kasılma tarzı seyler yok bebişler ne durumda kilosu nekadar sizler nasılsınz doktorunuz neler öneriyor ? ☺️
Hazinem Sedaclk bizde 36 haftayız 35 de 2 kilo 966 gramdı artk 3 kilo olmuşuzdur ayak krampım var bnm de birde yürürken zorlanıyorum baskı oluyor galiba tuvaletim geliyo gbi oluyo
Sedaclk Ilaydaile Rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah:) doktorunuz ne diyor dogumla alakalı ben artık dogurmak istiyorum :D
Sedaclk Baby_is_loading Sizde durum nedir yalancı sancı kasılma tarzı seyler hissediyomusunuz bende hafif bel ağrıları var okadar iki hafta önce doktor kilo olarak 3100 demişti bu haftada baska bi doktor 3000 diyor kilosuna hangısı doğru bilemıyorm
Simya13 Baby_is_loading şekerim çıkmadı ama genede kilosu üçten fazla bende anlamadım, 37+1 deyiz cuma doktorum var
Sedaclk Bebe bilemedımki :D yada oluyorda acaba benmı farketmıyormki nasıl oluyor bu yalancı sancı :D
Baby_is_loading Sedaclk ben dr zaten bu usmdeki kilolalar tahmini kilo demisti.cok zaman dogarken daha dusuk kiloli oluyo bebekler Bende yok canim hic bi sanci falan.sadece vajinada kalktigimda oturdugumda cok kotu iyne batmasi gibi sancilar oluyor o kadar.
Memmedova Baby_is_loading yox can estağfurullah o nə sözdü😍 37 həftəlik postlar elə mənidə maraqlandirir
Chan 35'ten beri yalancı sancılar yokluyor 😅 Doğuma 15 gün kaldı. Artık fazlasıyla doğmasına hazır hissediyorum. Çocuk aşağıya indikçe çatı ağrıları fenalaştı. 35+6'da doktor 2750 kg, 49 cm demişti.
Sedaclk Chan bacak arasında ağrı bendede oluyor :D ilk doğum oldugu için aslında tecrübesizlik var herkeste var ben yok cok belirti acaba bendemı sıkıntı var diyorum :D
Chan Sedaclk Tabii leğen kemiği daha önce böyle bir muamele görmüş değil, o da napsın 😂 Ben en çok bu kadar acısını boşuna çektiğime yanıyorum. Sezaryen olacağım birde 😔
Sedaclk gamzedenizz suyum gayet normal yeterli dedi ciğerleri artık kendı kendıne nefes alıp verme hareketi yapıyomus bugun doğsa küveze solunumdan dolayı girmez dedı baş geliş pozisyonda dedi catı muaynemiz var onu beklıyorz catıya göre doguma karar vericez dedi de heycan tavan durumda ben sancı fılan bişey hissetmıyorm sızde neler durum
Sedaclk Baby_is_loading evet tabıkı oksijen almıyor henuz amnıyon sıvısını cekıp bırakıyormus o sekılde doğduğunda nefes almaya egzersız yapıyor dedı hatta göğsünün inip kalktıgını gösterdi
Sedaclk Hazinem kramplar için magnezyum öneriyorlar aslında magnezyum eksıklıgınden kaynaklıyo diyolar ama istersenız doktorunuzada danısın bi. Gecmıyor günler dimi :)