Ilayda1 her gebelik farklıdır bak benim bu gebeliğimde mesela bahsettiğin gibi kahverengi lekelenmem oldu hemde 3-4 gün boyunca ara ara oldu ama bebeğe hiç bişey olmadı şuan 34+4 haftalık oldu , ilkini sıfır belirti ile kaybetmiştim ama bu lekelenmem olmasına rağmen devam etti, yani kötü bişey olacak diye düşünmeyin bazen bebek yerleşirken oluyormuş bu lekelenmeler , içinizi ferah tutun rahatlamak istiyorsanız yarın kontrole gidin