Gyno ferro sanol kullanıyordum 27 haftalık gebeyim eczacımın önerisiyle bunu aldım bunu kullanınca eczacım ekstra demir ilacı ve magnezyum kullanmama gerek olmadıgı demir magnezyum ve omega içeriyor günde sabahlatı 1 tane tok karnına kullan dedi kullanan varmı bu şekilde mi kullanıyosnuz