Ozkus aynısı bizde oldu benim eşim çok kız çocuklarını seviyor bende hep bebeğimizin erkek olacağını hissediyordum hatta alış veriş yaptım biraz erkek kıyafetleri aldım hislerime çok guvenirdim 😂 bir gün kalmış cinsiyet öğrenmeye eşim rüyada kız çocuğu görmüş hastaneye gittik doktor yüzde yüz kız dedi 😊😊 14+3 de öğrendik Ağustos 23 de bu sıkıntı çıkmazsa doğumum olacak :))