Msb03 ilk gebeliğimde 17 saat yaptım otomobille ama anlatamam sonrasındaki ayaklarımda biriken ödem yüzünden yürürken canım acıyordu.
Doktorunuz aksini söylemezse yapabilirsiniz ama sık sık mola vermek, ayaklarınızı yapabiliyorsanız arada yukarı kaldırmak falan iyi olabilir. Bebek açısından bir sıkıntı olmuyor da anne için yorucu.