Mucizem522 Daha önce transfer oldum, bu kez anestezili yapmaya karar verdi doktorum. Tecrübe edeniniz var mı. Sıkışık almıyorlardır diye umuyorum 🙏
Fuunndaaa Anestezili transferi ilk defa duyuyorum ben 4 kere transfer oldum hiç birinde anestezi yapılmadı
Mucizem522 FatmaZehra06 rahimle ilgili problemlerim olduğu için katater ilerleyince kendimi geri çekmemem için olduğunu söyledi doktorum
Fuunndaaa Mucizem522 benimde çok ağrılı geçti ama dayandım tüplerde yamukluk vardı rahmimde sola doğruydu bi kaç deneme sonrası transfer edildi, refleksle ettiğiniz hareket bile önemli transferden sonra doktor önlem amaçlı demiş olabilir