Merhaba arkadaşlar 37+2 hamileyim bebeğimde 10 gün kadar gelişme geriliği olduğu için perinatoloji takipliyim. Dün normal kontrole gitmiştim haftalık tansiyonum 13/8 olduğu için beni direkt doğumhaneye yönlerndirdiler saat 1 gibiydi. Saat 6ya kadar yeşil alan acilde doğumhane boşalsın da gireyim diye bekledim ama 30 kişi almışlar bugün ve kimse giremedi 5-6 kişi bekledik saatlerce. Böyle olunca bende tedavi reddi imzalayarak çıktım. Yani dün doğuracaktım bekleseydim ama bebek hareketlerini hissediyorum 2 nst mde güzeldi tansiyonum evde 11/7-12/7-12/8 çıkıyor zaten bebiş zayıf 2600 kg di çok kararsız kaldım yarına yine randevu aldım gideceğim kontrol amaçlı ne düşünüyorsunuz?
Bu arada alttan muayene oldum açıklık yoktu ama kanamam oldu ara sıra da karnım ağrıyor