Kızlar kan uyuşmazlığı olduğu için doktorum iyi takip etmelisin herhangi gibi bir kanama durumunda gelmelisin dedi. 7. Haftadayım ve sanırım geç döllenme oldu, kahverengi veya kırmızı değil ama sarımtırak akıntım oluyor. Normal midir ? Yaşayan var mıdır?