Eymnm mcansum Evet insan rahat oluyormuş oğlumda 22 saat suni sancı çektim açılmam olmadı 40+5de acil sezeryan oldum,kızımda hemen gidip olcam inşallah o yaşadıklarımı tekrar çekmicem diye çok rahatım🤗
mcansum Aysktr bende camlar için birini tutsam yter diye düşünüyorum benm evde büyük ozellkle camlarım kocaman onları cıkarsalar gerisi koaly 🤔
Aysktr mcansum aynen asıl isler zaten yorucu zaman alan cam kapı duvar banyo mutfak onlar oldumu gerisi kolay 😄
Berivann mcansum bende daha yıkamadım sırt ağrılarım çok oluyor bu hafta inşallah hem bebeğimin hemde kendimin eşyalarını hazırlayacam
mcansum Smyyglgn54 aynıyız inanki bi moral bozuklugu bir duygu patlaması bir sinirlilik Kavusma heyecanı dogum korkusu hersey içiçe allak bullak oldum vala 🤰
Smyyglgn54 mcansum sorma. Bu ara herşeye ağlar oldum ben ya. Eşimi bile kırar oluyorum stresten😔doğursak hayırlısıylada rahatlasak🙏
Berivann mcansum aynen bi bel ağrım kesilse herşey dört dörtlük olacak ama bugün de kontrolüm vardı bebek Doğum pozisyon girmiş kilosunda iyi dedi 1950 şimdikiler iyi gidiyoruz 🥰🥰
Eelif82 Nesrin6807 rahim duvarım kısa plesantam aşağıda 😔 inşallah vaktinde gelir ama dr um zor diyor 4 hafta daha dayansın razıyız 🙏🏻
Nesrin6807 Eelif82 olsun rabbim büyük onun dedigi olur sen ümidini yitirme herşey gönlünce olsun sağlıkla kucağına al insaAllah💕
Brnyrk mcansum çok nadiren. Öyle aşırı rahatsız edıcı degl ama hızlı ve çok yürürsen olabılıyor. Dinlence geçiyor
Esraesra06 mcansum valla o kısmı hiç aklıma getirmemeye çalışıyorum canım doğum korkum var Allah hayırlısını nasip etsin, senin bebiş nasıl gidiyor döndü mü?
mcansum Esraesra06 yok ya biizimki poposuyla oturuyor daha tombıkte az bu haftalarda donmezse donecegini sanmıyorum acıkcası totoyu kaldırıp donmek zor olacak 😂
Eymnm mcansum Evet çok şükür çok güzeldii sonrasıda aynı şekilde o gün kalktım ayağa darısı ikinciye inşallah