Ben de cuma günü yaptıracağım aşılama çok heyecanlıyım.Sadece Ovitrelle verdi bana şimdi buzdolabı kapağında beni bekliyor 😬 çok heyecanlıyım ilk olacak umarım sizlerin de benim de tutar.Burda görüyorum adetliyken ilaç veriyor doktorlar ama benim doktorum vermedi