Kızlar adetim saati bile düzenlidir ilk defa bu ay gecikti 3 ay önce rahim filmi çektirdim bu ay gecikti gecikmenin 8. Günü evde test yaptım cıkmafı dün kan verdim oda negatif sizce geç döllenme falan olabilir mi geç döllenme olsaydı ne zaman belli olurdu bi yardımcı olurmusunuz lütfen 🙏