gamzersklc Merhabalar 8 haftalık gebeyim rubella igm 1.74 ve rubella igg 500 pozitif olduğunu öğrendim. Avidite alındı ama bir hafta beklemek cok zor. Bu durumu yaşayanlar var mı yardımcı olabilir misiniz
Dry94_ gamzersklc bunun pozitif olması iyi bişey değil mi o hastalığa karşı bağışıklığınız olduğunu gösterir ben öyle biliyorum
Dry94_ gamzersklc daha önce bu hastalığı geçirip bağısıklık kazandığınızı gösterir benim bildiğin öyle ama üst e çıksın bi bilen yazar mutlaka ❤️
efnanhiraa gamzersklc iGg Pozitif olması bağışıklık anlamina gelir canım sorun yok yani vücudunda antikor var yani
izelaren Benim de igm pozitifti avidite yüksek geldi çoğu kişide de yüksek geliyormuş zaten rahat olun. Hiç küçük çocuklarla temasınız oldu mu döküntülü hastalık geçirdiniz mi
gamzersklc izelaren ya bir ay önce göğüs ve sırtımda bi döküntü oldu ama alerjik diye yorumlamıstım polen arı sütü falan kullandım diye. o zamanda daha yumurtlama günlerime falan denk geliyor
izelaren gamzersklc ateşlenme vs oldu mu doktor bana bu soruları sordu çünkü bence rahat olun yinede hamilelik öncesi dönem gibi duruyor inşallah yüksek avidite gelir sonuxunuz
gaye25 gamzersklc merhaba peki bu olaydan sonra kararınız ne oldu sonuç ne oldu bende buna benzer bir durum yaşıyorum işin içinden çıkamadım