Merhaba kızlar bir hafta önce başı kanala yönelmiş demişti çatı muayenesinde çatın müsait demişti ben de artık gelmeye hazırlanıyor dedim. Ama bugün gittiğimde zaten sancı yok diyebilirim. Başı bence baya yukarı çıktı bazen iner bazen çıkar daha o doğuma kadr dedi yani hiç umutlandırıcı konuşmadı. Ayrıca alt-ast değerlerim takipteydi beş gün önce alt 68 ast 44 iken bugün 99 a 62 olmuş kolestaz, gebelik zehirlenmesi vs adı altında hiçbir belirtim yok sadece karaciğer tarafında yoğun ağrı hissediyorum aslında bebek de oraya baya baskı yapıyor bu değerleri o da etkilemiş olabilir gibi bi şey söyledi sanki doktor ? Sonuçları attım haber bekliyorum. Şöyle böyle bahaneyle sonum sezeryan gibi hissediyorum tabiki önemli olan sağlıkla kucağıma almak ama ilk gebelik olunca bilinmezdik strese sokuyor .? Yorum yapacak olanları bekliyorum gelin biraz dertleşelim🥲