Seher_98 10 gündür aynı şeyi yaşıyorum,eşimde bişey yok o yüzden uyuz olduğunu düşünmüyorum karnımda başladı birkaç taneyle sonra bütün karnıma yayıldı iki gündür de bacaklarım kollarım el ayak üstüm her yerimde çıktı kaşınıyor kaşıdıkça beyaz kabarcıklar oluyor sonra kırmızıya dönüp kalıyor çoğaldılar siz ne yaptınız,ben parfümsüz losyon ve sudocrem sürüyorum biraz rahatlatıyor ama kısa süre,bi yer bitiyor diğer yer kaşınıyor kadın doğum doktoruma gösterdiğğmde sadexe karnımdaydı çatlağa bağlı cildiye de görsün dedi yarın cildiye randevum var