minigimherseyim_ Elfbyrmm bence erkek benim oğlum da buna benzerdi şimdi kızım oluyor tam yuvarlak kesesi ama belli de olmaz tabi 12. Haftada öğrendim ben ikisinide
ylnydgd Kese fasulye gibi olunca erkek diyorlar sizin de fasulye gibi. Ama benim de baya net fasulyeydi kızım olacak 😁 Bunlar biraz eğlencelik, kendinizi bir şeye alıştırmayın. Sağlıkla gelsin