aydilss diren21 Merhabalaaarr benim uygulamaya göre son 29 günüm ama umarım daha erken gelir gerçekten hamişlik çok bunalttı. 36.yı bitirdim bugün 37 den sonra gelsin istiyorum bakalım nasip. Onun dışında kendi kişisel eksiklerim olsa da hastane çantamı birkaç hafta öncesinden hazırlamıştım çünkü çok ağırlaştım şu anda iyi ki de önceden hazırlamışım şu an asla yapamazdım. Yani genel olarak hazırlıkları tamam sayılır sizin nasıl gidiyor umarım her şey yolundadır. sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz🙏🥰
Ezgicnts aydilss nasıl 37 haftalıksın kız uygulamaya göre benim 23 gün kaldı 36+5iz senin nasıl 36 bitiyor😂😂kafam karıştııı
diren21 aydilss merhaba canm bende37. 3günlük oldumm bende sizin gibiyim herşeyi hazırladm ama bn iyidegilmm bende biran önce doğurmak istiyorumm yatamiyorum ayaklarımın altı yanıyor şimdide gece uyuyamıyorum gündüzde başm yerden kalkmıyor bir agrlaşmşm anlatamm sancilarımda olmuya başladı sabit doktorumda yokk idare edicem rabim nezaman nasip ederse
HumaBetul342 tahamommy Ayy bende 18 Eylül olur diye düşünüyordum o tarihi istiyordum ama 30.hafta doktorum 20-25 Eylül arası olabilir dedi :( kafamda ikinci tarih 23 Eylül hayırlısı bakalım 😁
aydilss diren21 37 deyseniz aslında çatı muayenesi yapıyorlar sizin yaptılar mı ona göre belki yaklaşık bir tarih verebilirler bir de normal doğum yapacaksanız tam tarih vermek zor olabilir ama sezeryansa bunun tarih planlamasını tabii önceden yapılabiliyor doktoruna göre bu arada ayakta yanma bende de inanılmaz var soğutucuuyla hayatta kalıyorum ya da ayaklarımın altına soğuk jel falan koyuyorum o şekilde uyumaya çalışıyorum Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah🙏
diren21 Ezgicnts niye benim doktorum bana tarih vermiyor bende çok merak ediyorum kimse bana bişi demiyor doktorlardan hiç şansm yokk yaa benim şansmı aslnda burdaki doktorlar byle gelibaa🫤🫤🫤
diren21 Vatdifak hmm anladm maaşllah ozaman nazar değmesin bende ev hanımıyım ama kilo almadım evde sporumu yaptmm kendime eskiden pratiktim iki haftadır çokk agrlastmm makine bile çekemiyorum ama yapıyorum ne olur ne olmaz sporum da yapıyorum plates topumla devamm spora
irem10_ Uygulamaya göre 36 gün kaldı yarın 35. Haftaya gireceğiz ara ara belimde ağrılar oluyor 34. Haftada girdiğimde sancı çıkmıştı serum verildi. Bebek için olan hastane eşyalarını çok önceden ayarlamıştım. Kendim için eksiklerim var. Evin temizliğini de daha önceden yapmıştım camlarım var sadece onları da haftaya annem gelecek o zaman yapacağız bidaha evi tekrardan temizleriz. Ara ara buzluğa da yaptım şeylerden attım.
Fenci_9 irem10_ merhaba ben de sizinle birebir aynı günüm. 34.hafta kontrolümde nst de sancı 80 gösterdi ama bende hiçbir his yoktu doktorum önemsemedi normal dedi. İlk gebelik endişeliyim erken doğum olur mu Allah korusun. Bende belirti yok ayaklarım aşırı şişiyor bi de alt tarafta sadece solda şiddetli ağrı oluyo
tahamommy beyzanuruzumcu8087 hayır almadım manifestliyorum şuanlık 🤭 haftaya kontrolüm var sorucam bakalım 38. Hafta oluyor zaten kabul eder gibi düşünüyorum
Hanfak diren21 son 37 Allah’ın izniyle. En başından beri aynı doktora gidiyorum. Herşey hazır hastane çantası da hazır, doktorum 35. Haftadan sonra sancın olursa doğuma alırız dediği için, ani bişey olursa eşime eve gelip alır çantayı
Miniboy diren21 35 haftalık olduk. Odamız eşyalarımız hazır hediyeliklerimiz yapılıyor. Artık heycanla beklemek kaldı🙏🍀🧿 Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alalım inşallah🙏🧿
diren21 aydilss valla sadece pzosyonu almıs dedi başka bişi demedi utrasyon kagıdımı bile vermedi zaten sinir oldumm sabit doktorum olsaydı böyle olmazdı yarn hine gidecem bakalım ne diyecekler 😒
UraSsmom diren21 20 günümüz kaldı planlı sezeryan olacağım için bi aksilik olmazsa kavuşucaz. Pendik medipole gidiyorum memnunum doktorumdan. Hazırlık falan yapmadım bize kadar hazırlığım var elimin altında birşeyler olsun diye yaptığım. Gelen gidenim çok olmaz herkes uzakta, yakındakiler de lohusa kadının evine yemeye içmeye gelecek insanlar değiller 😁 Çantamız 32 haftadan beri hazır ama ekleyeceklerim var elim dolaba gitmiyo ki valize atayım 😂
Fatmanur_gul diren21 18 günümüz kaldı heyecan korku sevinç bir arada canım valizim hazır ben kendimi hazır hissediyorum bekliyoruzz her an bakalım evi temizledim ama hergun yine batıyor bir oğlum var belli bir doktorum yok devlete gideceğim kim nöbetciyse artık
diren21 Fatmanur_gul aa bende 18 günümü bekliyorumm allah hepimize yardm etsinn bende temizlikleri bitirdim her seyimi hazrladm oğlumu bekliyorumm artk nezaman gelmek isterse
Mayahanim25 36+ 3’teyiz. 17 günümüz kaldı, sezaryen olacak. Ama belki daha erken gelmek ister diye dört gözle bekliyorum. Yüzeysel olarak ihtiyaçları hazır fakat şu an hala puseti bile yok, üzerimde de enteresan bir rahatlık var, hayırlısı diyorum. :))