diren21 Güzel anneler son kaç gününüz kaldı neler yaptnz nasl gidiyor eksikler tamamı degilmi biraz sohbet edelimm bebişleriniz nasl
Morrinah diren21 sezeryan olacağımız için tahmini 10 günümüz kaldı ama hiçbişey hazır değilmiş hissi var geriliyorum 😖😖😖hastane çantam bile
tahamommy diren21 18 eylülde doğum istiyorum inşallah 🥹 herşeyimiz hazır sadece hastane çantamı hazırlıcam o da bu hafta olur inşallah nolur nolmaz diye hazır etmek istedim 34+3 haftalığız 😍
Nur124 diren21 son 32 gösteriyor uygulamaya göre hazırlıklar hemen hemen hazır gibi hastane çantası kaldı
Zeynepackgz Son 34 gün kaldı herşey hazır çantayı hazirlamadim bide ev temizliğim var yavaş yavaş yapıyoruz onuda
R_busra49 Zeynepackgz ay lütfen hiç sonra deme bende 34de öyle dedim şuan 37deyim herşey çok çok zor herşeyin içinde kalmış durumdayım herşey alındı ama hiç bişey tamamane hazır değil temizliğe başladım içinde kaldım bı de 35den sonra çok ağırlaştım bebiş çok hızlı kilo alıyor bu dönemlerde
diren21 Arkadaşlar bn kocaelide oturuyorum darıcaya gidiyorumm ama sabit bı doktorum yokk az zaman kaldı bana. İstanbul tarafnda dogum yerleri nasl acaba
diren21 emirkerem ben zaten onun yanına gidiyorum ama. Doğuma giriyormu bilmiyorm araştrdm farabiyi önermiyorlar
diren21 emirkerem bide yarın çayır ova semt polikliniği de randevum var o hocaya sabit değil oda başka. Doktora giti bamm başka şeyler sylüyor murat hoca farlı şeyler sylüyor
emirkerem diren21 valla ben ilkini özelde yaptım ikinciyi farabide yapicam gibi görünüyor bende iyi şeyler duydum acilinde de baya ilgililer ama herkesin deneyimi farklı tabi
HumaBetul342 tahamommy Ayy bende 18 Eylül olur diye düşünüyordum o tarihi istiyordum ama 30.hafta doktorum 20-25 Eylül arası olabilir dedi :( kafamda ikinci tarih 23 Eylül hayırlısı bakalım 😁
diren21 Nur124 valla beni okadar korkutular ben hazırladm sanrım 35hazladmm herseyi valla abartmadm okadar şeyii
tahamommy diren21 hayıır ben istiyorum 😅 devlette perinatoloji takibindeyim sezeryan gibi gözüküyor doktor daha erken almak istemezse 18 eylülü teklif edicem 38+5 oluyor, eşimle tanışma yıldönümü hediyem olsun diye 😍🥹