Zsm Selam, yaklaşık iki aydır hamileyim ve yeni evliyim. Planlı bir gebelik değildi. O yüzden isteyip istemediğimden emin olamıyorum. Bazen olmasa daha mı iyi olurdu acaba diyorum. Kafam karışık. Benzer şeyler hissedenler var mı?
kezbnneti Zsm valla bende öyle oldum birde gebeliğim sıkıntılı geçiyor bence kalbimi bozduğum için böyle oldu ama bunda da vardır bi hayır üzülme herşey olacağına varıyor ama ne evlilikten ne hamilelikten hiç zevk alamadım 38+6 yım şuan
Busradoga Zsm vardır bir hayır böyle düşünmen normal ben ilk gebeliğimde hiç istemiyordum korkuyordum ağlamıştım bile ama sonra çok pişman oldum iyikide olmuş bana arkadaş 3 buçuk yaşında bir kızım var hayatımın anlamı o :)
Gokturkmom_ Zsm planlı olmadığı için böyle hissetmeniz çok normal 🥹 sizin için hayırlısı bu demekki herşey nasip 💚Emin olun bebişi hissettiğinizde çok daha farklı hissedeceksiniz 😊
guleycaan Zsm Kendimi gördüm bu konuşmada günlerdir mahvolmuş durumdayım plansız bir gebelik ve birden bırakmaz sorunda kaldığım antidepresan yüzünden psikolojik olarak hiç iyi değilim böyle hissettiğim için de kendimi daha da kötü hissediyorum karmaşık duygular