Kubra_0711 4+3 de bta değerim 415 çıktı çok düşük geldi bana reglim 6 gün geçti ilk çocuğumun zamanında baktım aynı gecikmeyle değerim 950 ymiş
Seymatrkay Kubra_0711 Hayır düşük değil. 3 haftalıkken değerler 140-170 seviyelerinde oluyor. Şüpheniz varsa 2 gün sonra kan verin. Artışa bakın.
Mrvsmt2502 Kubra_0711 her gebelik farklıddöllene günü farklı neticede. Benim ilk gebeliğimde 4 haftalıkken 630 du , 2. Gebeliğimde 4 haftalıkken 1789 çıktı
visnelicheescake Kubra_0711 her gebelik farklı canım benim ilk değerim 460 dı 3-4 haftalıktım sonra 4+6 da 3643 çıktı kesemi vs gördüm hepsi aynı olmuyor 🥹
Sarees Kubra_0711 hayır hiçte düşük değil bende ilk hamileliğimde 1000 küsür ile öğrenmiştim , bunda 50-60 gibi bi rakamla öğrendim . Hiç korkmayın 🙏