Aysell00 Kızlar 22+4 üz. Plasentanın aşağıda olduğu söylendi. Bu durumu yaşayanlar yazabilir mi? Neler bekliyor bizi?
ash62an Aysell00 bebek buyudukce yanlara ve uste kayma ıhtımalı var, benım de asagıdaydı detaylı ultrasondan sonra da, 25. Haftada hafıf hafıf yukarı cıkmıstı su an olması gerektıgı yerde cok sukur dert etmeyın doktor olumsuz bır sey demedıyse🌸
Hamile-birisi 28 e kadar yukarı çıkabiliyor dedi doktor bende de aynı durum var rahim büyüdükçe çocuk yukarı çıktıkça o da çıkabiliyormuş bakalım çıkar inşallah ikimizinkide
AlmilaMomm Detaylı ultrasonda öğrendim bende plesentanın aşağıda olduğunu doktorun yatış verdi evde hep dinlendim yattım 37. Haftada plesantam aşağıda olduğu için mecburi sezeryan oldum bebeğim sağlıkla dünyaya geldi 🌸
Silaaaamom2025 AlmilaMomm bende detaylida öğrendim 29 haftadayim hala çıkmamış yukarı çok üzüldüm çok korkuyorum sezeryendan korkuyordum zaten böyle daha da çok korktum üniversite hastanesine yönlendiriyorlar bide siz nerde yaptınız doğumu ??😔
AlmilaMomm Silaaaamom2025 hiç korkmayın kendinizi yormayın yürüyüş yasaktı bana bol bol yattım ben özel hastanede doğum yaptım gayette güzel geçti😍
Silaaaamom2025 AlmilaMomm özel hastaneler kabul ediyor mu plasenta previa hastalarını ?? Bana devlet doktorları özele değil üniversite hastanesine gitmen lazım dediler. Özelde olursa bende hiç korkmam da işte umut oldu valla eğer oluyorsa sıkıntı yok özelde sezeryan daha güzel geçiyor bence
AlmilaMomm Silaaaamom2025 benim doktorumun özel kliniği var anlaşması olduğu özel hastanede yaptım doğumumu asla dediğiniz gibi bir sorunla karşılaşmadım ben açıkcası güzelde geçti doğumum eğer özeldeyse doktorunuz sizinde öyle olur bence
AlmilaMomm Silaaaamom2025 İnşallah yaşamazsınız iyi araştırın doktor çok önemli bu konuda umarım en iyi doktora denk gelip güzelxe atlatırsınız bu süreci