Csrbbkym Bugün muayane olduk bebiş 2700 g geldi doktorum baya tombik doğacağı belli dedi 38 sezeryan düşünüyoruz 1 ayda ne kadar kilo alır acaba ?
kbosever-21 Csrbbkym Csrbbkym benim bebişte 34+3 te 2600 çıkmıştı en son 37+3 te gittik 3500 çıktı son haftalar 300 400 gram arası alıyor haftada
Selim_Alparslan Csrbbkym 34+1 de 2500 çıktık canım. Pazartesi kontrolum var 36+1 oluyoruz bakalım kaç olacağız 🤔