ay_isigix Kızlar tetenoz için çağıracaklar büyük ihtimalle beni çok acıtıyor mu iğne normal kan alırken olduğu gibi mi
ikinci-bahar25 ay_isigix vurulunca acımıyor ama bir iki gün kol ağırlaşıyor acıyor sonra geçiyor hemen
Mstefe ay_isigix hayır iğne hiç acımıyor kıl gibi incecik ama sonra kol ağırlaşıp ağrıyor 😐 2 gün sürdü benim ağrım
Blackkk ay_isigix ilkinde vurulduktan sonra 3 gün kolumun üzerine yatamamıştım ama 2. De hiç bir belirti olmadı vurulurken de hissedilmiyor bile derin nefes al yeter
ikinci-bahar25 ay_isigix ben 19 da oldum hemşire 16dan sonra sorun yok dedi yani 21 22 23 bu haftalar ilk doz bir ay sonra ikinci doz