Ayseselim48 Merhabalar 18 haftalık hamileyim tek yumurta ikizlerim olucak inşallah . Bir bebeğin beyniminde sıvı birikmesi oluşmuş sınırda olduğunu söyledi bu durumu yaşayan var mı bilgi veriri misiniz
burcuo Ayseselim48 Geçmiş olsun, bazı yerlerde su toplama durumu ilerlemeyebiliyor diye okumuştum. İnşallah ilerleyen haftalarda düzelir
carpediem97 Ayseselim48 ben de burda bekleyeyim benim de bebeğim 27 haftalık 9mm ölçtü takip edicez dedi yuregim ağzımda bekliyorum Allah korusun yavrularimizi
Ayseselim48 Amin inşallah çok korktum bunu duyunca ikiz oldukları için müdahalede edemiyorlar ne yapıcağımı da bilmiyorum
Ayseselim48 zekiyedogan Beynindeki sıvı sınırda dedi kontrol edicez dedi perinatoloji. İlerler mi veya gider mi bu sıvı
Ayseselim48 Beynindeki sıvı sınırda dedi kontrol edicez dedi perinatoloji. İlerler mi veya gider mi bu sıvı
zekiyedogan Ben de 25 haftalık hamileyim Detaylı ultrason da öğrendim benimki 11 olmuş inşallah daha da artmaz düşer takip ediliyoruz
zekiyedogan Ayseselim48 internetten okuduğum haberlere göre düşen de oluyor artan da oluyor İnşallah düşer sağlıklı sıhhatli hayırlı mübarek evlat olurlar
Ayseselim48 carpediem97 amin amin keşke biri cevap verse gerçekten çok korkuyorum sende birşey öğrenirsen bana haber ber olur mu