Mamoste12 bende 33+2 oldum çantam bebeğin odası her şey hazır kapıda valiz duruyor biraz tez canlıyım erken bitirdim 🐥 sadece aşağı sığınakta bebek puseti vardı onu alıp yıkıycam ilk çocuğumun puseti yeni sayılır tekrar almadım bir de doğum öncesi kaş bıyık tırnak saç çeki düzen vermem lazım sadece kendi kişisel bakımım eksik şuan siz neler yapmayı planlıyorsunuz doğumdan sonra zaten kilolar emzirme derken salkım saçak gezmek istemiyorum