efnanhiraa Kızlar malum gebelik ve diyabet var tatlı veya açlık krizlerim için öneriniz varmı ben yulaf muz bogurtlen cevizli ve yaban mersinli kurabiye yaptım gayet lezzetliydi sizlerin varmı böyle yapıp yediği
maviportakal_ efnanhiraa ben de benzerini kek gibi yapıyorum chia yulaf 1 meyve ile puding tarzı yapıyorum ne tatlı krizime derman oluyor ne tadını beğeniyorum ama el mahkum 😅😅
Ozgekiz efnanhiraa yulaf, elma rendesi, iri kıyım ceviz ve tarçını süt ile pişiriyorum 🤤🤤🤤🤤 en sevdiğim kombinasyin👌🏻
efnanhiraa maviportakal_ yaptım iyidi yada uzun süredir şekerli tukketmedim için bana iyi geldi bilemiyorum
Mavro Kekle börekle uğraşacak halim yok yulafa süt döküp yiyorum 😅 sizlere afiyet olsun bebişlere de şifa olsun
Ozgekiz efnanhiraa bir de bunun arada fındık kakaolusunu yapıyorum. Üç yemek kaşığı yulaf 1 şu bardağı süt kaldırıyor. İçine azıcık kakao, şeker ve fındık 🤤🤤🤤 şeker yerine tatlandırıcı da olur tabi şeker hastalığı durumunda 😇
Ozgekiz efnanhiraa 🫣 o zaman tarçınlı elmalı daha güzel olur 🥰 su an ben kakaolu olanı yapıyorum mesela🤭 çok canım istedi. Hurma serbestliği nedir bilmiyorum ama şeker yerine koyabilirsiniz kakaoluya👌🏻
efnanhiraa Ozgekiz peynirli kabak sandala takmış durumdayım dün yaptım çok hoşuma gitti sidmi gene yaptm kokusu offf harika ,😅😅😅ağzım sulandı ya acıktım da
Ozgekiz efnanhiraa kabak anca dogurunca yerim heralde 🥹 bende de tansiyon var. Ekmek bile tuzsuz 🥹🥹peynir vs de olabildiğince tuzsuz yiyorum 🥹🥹🥹🥹 karbonhidrat da olabildiğince az… Bakalım şu eylülü bir devirsek rahatlayacagim. Ciğer geliştiriciler yapıldı 28de💪🏻
efnanhiraa Ozgekiz geçmiş olsun canım bende de diyabet var işte sağlıkla al kucağına kabak sandalı tavuklu kıymalı da yapabilirsin cesiti. Çok
Ozgekiz efnanhiraa tavuklu deneyeceğim 👌🏻 yoğurtlu yaparım bir de 🥰 teşekkür ederim sana da çok geçmiş olsun tatlım💐