Biraz önce İbrahim Saraçoğlu‘nun destek hattını aradım oradakiler öyle söyledi Pcos varsa Hayıt otu kullanılmaz dediler. Bende Pcos görüntüsü var ama hormon değerleri normal sadece 3-4 yıldır ilk defa bu ay adetim gecikti olamadım doktorda bunu diyince Pcos dedi hemen halbuki daha öncesinde her ay yumurtlamanı da görüyordum aynı zamanlarda ve zamanında regli de oluyordum anlayamadım iki aydır bir macun vardı onu kullanıyordum o beni bozdu sanırım