maviskokiz cnm bnde 9+3 günlük olduk bu gün ama bnimde yavaş yavaş akıntım almaya başladı hafifi kırması sarımsı gibi bir şey bnim en baştan beri idrar yolu enfeksiyonu vardı kanımda da vardı ona bağlıyorum bol bol su içiyorum doktir çok su iç ki ileşmen için diye senin de öyle ola bilir yerleşme kanaması olmaz 9 haftalık olmuşsun yani kırmızı bir kan olmadığı sürece tehlikeli değildir demişti doktor istersen doktorunuza danışınız için rahat etsin