tgctinaz doğum yapmadım ama iki hastanede de doğum yapan kişiyi ziyarette bulundum. O gözle yorum yapacak olursam çok iki farklı kalite diyebilirim.
Çınarlı da kuzenim geçen sene mayısta doğum yaptı. Odalar minicik , havasız ve çok temiz değildi. Gece çevrede hiç birşey yok evden yemek yapıp götürdük sıvak bişeyler içebilsin diye çaycı taşıdık akşam😀 doktorlarına yorum yapamam ama hastane ve genel personel düşününce çok iyi birşey beklemeyin ki zaten düşük fiyatlı oluyor o hastane genelde.
Egepol derseniz odaları çok güzel geniş temiz. Genel hastanede çok temiz hemşireler, personel çok ilgili. Hatta ebesi çok tatlı birisi☺️ hastanenin kafesi de çok temiz çorba yemek herşey temin etmek mümkün isterseniz merkezi konumda olduğu için çevreden bişeyler alınmak istendiğinde herşey kolay.
Geçen sene çınarlıda doğum yapan kuzenim 1-2 hafataya tekrar doğuruyor bu sefer egepol ile geçen hafta görüşmüş sezeryn ve tüplerin bağlanması 130k istemişler. Haftaiçi fiyat buarada o hastanede haftaiçi haftasonu fiyatı değişiyor.
Uygun fiyatlı hastane ararsanız karataş hastanesinden memnun kalan çok kişi duydum. Çınarlıdan daha kaliteli onada bakabilirsiniz.
Ben eylülde doğum yapacagım medicanada olacak. En başından hastane doktoruyla devam ettim. Ama hastane ve doktor çok iyi kesinlikle tavsiye ederim.
Sigortam var fiyat bilmiyorum malesef.
Özel doktorunuzla hastane seçip doğurmayacaksanız. Hastane doktorları son haftalara kalınca çok sıcak bakmıyor yada normalden fazla fiyat isteniyor. Erken gidip görüşmek mantıklı.