Merhaba ilk hamileliğim çok sağlıklıydı ve normal doğum yaptım çok şükür 37+5. Ama sonra ki iki gebeliğimde de düşük yaptım. İlki karnımda ölmüştü 11 haftalıkken. İkincisi de suyum geldiği için 14. Hafta da kaybettim. Şimdi tekrar hamileyim ve doktor Perinatolojiye görünmem gerektiğini söyledi. Bu veya benzeri durumdan bu bölüme gözüken var mı? Nasıl bir yol izleniyor. Bilgi verirseniz çok sevinirim.