
Bat 23 kızlar üstteki pembeyi dün öğlen yaptım mor olan awox bugün sabah yaptım galiba var ikisindede aynı şekilde çıktı bugün kan vermeye gideceğim bende her ay tek çizgi görmekten yorulmuştum test bile alıp yapmıyordum daha dün aldım ve belirtim çok fazlaydı Rabbim dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah🤲🏻