ayse1000 Kızlar dün akşam test yaptım negatif ti bu sabah yaptım silik ince bi çizgi var sizce var mıdır bunda aslında korunuyoduk çok önerilen bir korunma değil ama eminde olamadım kan versem belli olur mu onu da bilmiyorum 6 gün geciktim https://imgyukle.com/i/C9dLcj
ayse1000 Esosiko Sabah yaptım sonrasında mutfağa gittim testin üstünde 10 dk bekleyin yazıyordu kaç dk durdu tam hatırlamıyorum ama geri dönüp baktığımda bu şekildeydi yeni bi tane daha yapayım o zaman