feyzavemercimek Seymatrkay O zaman gitmeyin kardeşim doktora hiç, işinize geleni yapıp işinize geleni yapmayacaksanız evde doğurun tarama testlerini de yaptırmayın cinsiyet de öğrenmeyin hatta mümkünse doğurmayın aşı karşıtları doğurmasın
yagmurandrmk Dygus önceki konuşmalara değil o konuşmanıza istinaden konuştum hanımefendi kusura bakmayın ama madem bunu savunuyorsunuz bu tarz fikir isteyen postlarda lütfen bulunmayın zaten o an buna karar verememiş bir insan varken evladı için kendince bakın tekrar ediyorum KENDİNCE fikir sahibi olup karar vermeye çalışıyor bu tarz konuşmalar hoş değil karşınızdaki gebe insanı gerip üzüp daha çok strese sokmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz hakkını nasıl ödeyeceksiniz? Size göre yanlış ve olmaması gereken bir şey ya da şeyler olabilir açıklarsınız ben bu bu bu sebepten yaptırmadım böyle duymuştum ya da böyle düşünüyorum konu kapanır afedersiniz ama burda gerginlik yaratıp hamile insanları bunun içine sürüklemeniz doğru değil BENCE artık düzgün şekilde fikir vermeyecekseniz bu postta bulunmayın ve gebeleri daha fazla germeyin umarım anlayışlı olabilirsiniz. İyi günler dilerim.
feyzavemercimek Dygus Cahile başka nasıl laf anlatırsın, en ulaşılabilir kaynaktan en basit cümlelerle anlatılmış açıklamayı bularak 😂 evde bi dünya tıp kitabı var üzerine fırlatsam Bi cümle anlayabilecek misin?
Dygus feyzavemercimek ne kadar boş ne kadar gereksiz konuşmalar yapıyorsunuz siz Allah aşkına ciddi anlamda çok komik konuşmalarınız. Okuyun o halde evinizdeki tıp kitaplarını da işinize bakın çocuğunuz da bizim yüzümüzden hasta olmasın😃
Deletedmom_297 yagmurandrmk feyzavemercimek Arkadaşlar bu ablamıza laf yetiştirmekle uğraşmayın kendisi yaptırmamış yaprıranlara yada yaptırmayı düşünenelere aklınca sorgulamadan cahil muamelesi yapıyor inanın engelledim geçtim tekrar savunuyorum bu kadın lütfen köyünde doğursun hastaneleri mesgül etmesin
yagmurandrmk Dygus ayrıca şimdi hiç üşenmedim ve konuşmaları okudum ortada hiçbir fikir belirttiğiniz yok hiçbir şekilde ben böyle yapmıştım böyle duymuştum şu şekilde öneririm siz de isterseniz diye bir cümle yok posta afedersiniz ama direkt olarak o zaman baklava ye ve git diye giriş yapmışsınız ondan sonra da insanlar size bir şey yazdığı zaman insanları aşağılamaya çalışarak bir konuşma tarzı sergiliyorsunuz hiç üşenmedim gerçekten hepsini okudum bence konuşma tarzınız yanlış aynı şeyi savunduğumuzu söylüyorsunuz ama ben kimsenin postuna girip de başka birisinin ona fikir vermeye çalışırken ki yorumuna o zaman baklavayı yiyip git demem çünkü bu yanlış sizin de doğrularınız elbette ki vardır hiçbir şey söyleyemem çünkü bu sizin kendinizce inandığınız fikriniz ama kendi tecrübenizle insanlara bir şeyler söyleyemiyorsanız bir şeyler tavsiye edemiyorsanız lütfen artık uzatmayın. Çünkü burada size a kişisi b kişisi ne yapmış diye sorulmuyor siz yaptırdınız mı yaptırmadınız mı tarzında bir soru var ya da yaptırmayı düşünüyor musunuz ben çok kararsızım diye bir soru var ve sizin bu soruya cevap dışında buradaki öbür gebelere çok affedersiniz ama laf yetiştirme gibi bir amacınız var gebeleri az önce de söylediğim gibi daha fazla germeden strese sokmadan sizinle uğraşmak zorunda bırakmadan lütfen posta yazmayı bırakın.
yagmurandrmk Dygus hanımefendi yukarıda da bir muhabbet dönmüş ona da cevap vermeden çıkmak istemiyorum pandemi de aşı da oldum bütün ailecek olduk kardeşime kadar olan olmayan kendisini ilgilendirir nasıl bir düşünceyle olup olmadığımı bilemezsiniz mecburdum çalışmam gerekiyordu işten çıkartmamak için de aşıyı olmam gerekiyordu ve oldum bize affedersiniz ama profesörler gibi profesörlerin çocukları gibi işte onlar gibi ayrıcalık tanınmadı onun dışında tekrar ediyorum size kimse bilmeden konuşmuyor kimse araştırmadan burada bir şeyler paylaşmıyor bir soru varsa ortada zaten bilenlerden bilgi almak için bu soru ortaya atılmıştır kimse evladını kimseden daha fazla düşünemez evladını tek düşünen siz değilsiniz evet doğurmamış olabiliriz ama bizim de evlatlarımız var bizde artık anneyiz ve daha şimdiden olabildiğince iyi şekilde her şey araştırıp insanlardan bu şekilde fikir alıp araştırmamıza devam edip ona göre bir karar veriyoruz yani sizin dediğiniz gibi kör cahil bir şekilde bir şeyler yaptırmıyoruz ayrıca doktordan çok iyi biliyorsanız siz kendi hayatınızda bunu uygulamaya devam edebilirsiniz ya da yapabiliyorsanız eğer gidip 6 yıl okuyup ondan sonra sınavlara girip atanıp doktor olabilirsiniz o zaman gerçekten biz de diyebiliriz ki ya şu doktor bize bunu söyledi biz bir araştıralım duruma göre yapalım diye sizin laflarınızı da dinleyebiliriz.
Dygus yagmurandrmk siz ne anlatıyorsunuz bu kadar destan yazarak allah aşkına boş boş konuşmayın okurken sıkıldım yarıda kestim destanlarınızı saçma sapan konuşmayın fikir söylemek ne zaman kul hakkı olmuş neyin hakkını ödeyeceğim veya post sahibini kırıp üzecek ne söylemişim kafanız yerinizde mi sizin? Saçma sapan boş boş konuşmayın hiç üşenmeden birde destan dizmişsiniz ne kadar yersiz bi konuşma
Nur124 feyzavemercimek herkesin düşüncesi kendine hanımefendi ben bunu savunuyorum siz başka bir şeyi ama inan ki ne cahilim ne aptal araştırmadan okumadan bilmeden tek bir adım bile atmam ,iyi günler
yagmurandrmk Dygus evet hanımefendi destan yazdım ancak anlarsınız diye düşündüm ama anlayamayacağınızı fark edince sanırım okumayı bırakmışsınız halbuki detay vermiştim daha kolay anlayabilin diye anlayamıyorsanız sizin probleminiz yaptırmıyorsanız yaptırmayın yaptıracak olana da karışmayın.
Eesrayldrm Suznn yaptırdım ve iyiki yaptırmısım gebelik şekerim çıktı. Bir hafta diyet denedik düşme olmadı insülin basladım 27 . Haftamdayım daha
bbety O zamana kadar yapılan kan tahlillerimde şekerim hep normal sınırlarda hatta altında çıktığı için, ben az kilo aldığım ve bebeğimin suyunda kilosunda sorun olmadığı için doktorum şeker yüklemesine gerek görmedi
yagmurandrmk Deletedmom_297 vallahi canım beni çok ilgilendiren bir şey yok Sadece gerçekten çok saçma bir şey olduğu için susması gerektiğini anlatmaya çalışmıştım ama onu bile anlamaya çalışmayan insanlarla gerçekten muhattap olup kendini yormaya gerek yok
Deletedmom_297 Seymatrkay istediğinizi yapmakta özgürsünüz ama yapan insanlarada cahil sorgulamıyor gözüyle bakılması çok anlamsız sonuçta sizde bebeğiniz için bizde bebeğimiz için en iyisini yapıyoruz değil mi bir kasa elmanın içinden kurtlular çıkıyor diye kasadaki diğer elmaları çöpe atamayız sonuçta doğum içinde hastaneye gidiliyor ve o an bir sürü bebeğede sizede işlem yapılıyor ben bu şekilde herşeye karşı çıkanların hastanelere güvenip hastanede doğum yapmasınada karşıyım eski usul evde doğum yapılsın ozaman siz bebeğinizi düşündüğünüz için yaptırmıyorsunuz bende düşündüğüm için yaptırıyorum amaç aynı peki sizde gebelik şekeri varsa ve bu tespit edilmeden haftanız ilerlerse ve allah korusun bebekte komplikasyon gelişirse o zaman ne yapmayı planlıyorsunuz ?