Kızlar 29 haftalık hamileyim. Bebek hareketlerini hissediyorum ama sert şekilde değil. Gün içinde minik minik kıpırtılar oluyor sadece ve çok sık değil elimi karnıma koyduğumda hissediyorum yoksa birçok hareketini hissetmiyorum bile.Doktor her şeyin yolunda olduğunu söyledi ama Benimle aynı haftada olan bazı kişiler de tekmeler canımı acıtıyor diyor bende durum öyle değil tatlı tatlı kıpırtı oluyor sadece. Bu durumun normali nedir yoksa benim kızımın sakinliğiyle mi ilgili sizce