13 haftalığım kızlar hala çok kusuyorum ne prilam ne zofer etki etmiyor ne yapacağımı şaşırdım. Dua istiyorum sizden hamilelerin duası kabul olurmuş inşallah. Sabah kahvaltı yapabiliyorum ama sonrasında hiç bişey yiyemiyorum kabızım su dahi içemiyorum bu 2. Gebeliğim oldukça zorlanıyorum bunda sanırım son çare gidip serum taktıracağım. Umarım bir nebze olsa düzelirim modum çok düşük bu yüzden..