Merhaba arkadaşlar bugün hastaneye gitim detaylı ultrason bebeğin başında kist olduğunu söylediler riskli gebelik yani perinatolo bölümüne git dedi doktorum ama genelikte 26 28 haftada kendiliğinden geçiyor dedi doktorum bi sorun olacağını düşünmüyorum zaten ikili testim de temiz çıkmıştı ama yine de bi git dedi aranızda bu sorunu yaşayan varmı