Doktor suyumun azaldığını ve doğum yapmam gerektiğini söyledi. Bu zamana kadar hep devlette muayene oldum devlette doğurmayı düşünüyordum ama şehir hastanesinde bile yatak kalmamış. Özel hastane arayışına girdik şuan eşimle yoldayız. Özel hastane ve doktor önerisi olan var mı? Hiç bir bilgim yok