Fatimanur Selam kızlar pembe olan testi sabah yaptım mavi olan testi sonra yaptım büyük kare de artı olursa hamilesin demek ama bilemedim sanki artı gibi değil gibi bakarmısınız ama sabahki testime göre hamileyim gibi
Mstefe Fatimanur Alttaki test oldukça güvenilir ve var gibi duruyor tam belli değil o testi daha iyi çekip atar mısınız Bence hayırlı olsun ama 🌺
Ecrin_47 Fatimanur maviyi bilmiyorum ama pembe çizgi var cnm bn bu şekilde hamile olduğumu öğrendim adetime 4 gün Kala test yaptım silik çizgi çıktı 3 gün Bir daha yaptım gene silik çizgi çıktı o gün Ken verdim hamile olduğumu öğrendim şimdi 9+3 günlük olduk 🥹 Rabbim size de nasip etsin inşallah 🤲🏼🤗
Fatimanur Mstefe canım birazda bekledi test şimdi çektim ilk pembe testi yapmıştım böyle pozitif çıktı ama sonra mavi test yaptım böyle çıktı anlamadım tam var mı yok mu
Fatimanur Fatimanur büyük karede artı olması lazım ama silik şeklinde sanki dikey çizgi var mı birde benim adetim düzensiz olunca erken mi test yaptım geç mi bilemiyorum tam
Mstefe Fatimanur ilk attığında görür gibiydim ama bunda hiç göremedim, kan verme şansın var mı ya da planladın mı gebelik
Turuncukelebek Ben test yapmıştım pozitif başka yaptım hemen arkasına negatif çıktı sonra dedim ki bitane daha yapayım kesin olsun 3test arka arkaya yaptim oda pozitif çıktı hamileydim bi tane daha yapın bence
Fatimanur Mstefe şöyle zaten bir kızım var bir kardeşi olsun istiyordum olursa olur havasındaydım Yani