biskiner Kızlar gebelik düşünüyoruz eşimle bugün doktor kontrolüne gittim herhangi bir sorun olmadığını sadece biraz yumurta tembelliği olduğunu inositol kullanmam gerektiğini söyledi kullanıp hamile kalan var mı aranızda🤗