Kızlar normalde hem belimde hem omurilikte fıtık vardı ama gebelikten dolayı ne kas gevşetici hap ne de krem kullanıyorum iki gündür de belim tutulmuş resmen iki büklüm yürüyorum bir tavsiyeniz var mı doktora gitsem bişey yapar mı ? Sırtıma sıcak su torbası falan koyaym dedim ama bebeğe zarar verir mi bilemedim