Acccee 2-3 günün varmış düşük de olsa eğer betan yükseldiyse öğrenebilirsin dediğim gibi ben 3 günüm vardı adetime öğrendiğimde çok silik çizgi çıkmıştı bende eğer sabredebilirim diyorsan gecikmeni bekle ama ben sabredemem merak ediyorum öğrenmem lazım dersen gidip yarın kan testi verebilirsin bence korkma olduysa da olmadıysa da her şeyin bir hayırlı vakti var inşallah Rabbim hayırlı vakitte nasip eder 🤲❤️ inşallah hayırlı vakit şimdiki vakittir diyelim 🤲