yagmurandrmk Melike-Sezer anladığım kadarıyla testiniz iki çizgi çıktı ancak 2. çizgi silik doğru mudur ?
anneolmakneguzel_ Melike-Sezer hayatım aen testi nasıl kullanacagını okumuyomusun. Bi oku bi bilgilen aa aaaa, iki çizgi olursa positif demek gebelik olabilir. Kan ver dha net olur
Eyllullu yagmurandrmk benim anladığım toplam 3 çizgi çıkmış, Melike-Sezer muhtemelen test bozuk bence tekrarlayın
yagmurandrmk Eyllullu test bozuk olsa bile hiç 3 çizgi çıkanı duymadım bilmiyorum o yüzden çok da ihtimal vermedim açıkçası heyecanla belki yanlış yazmıştır diye düşündüm ama bilemiyorum
KLORAKHANIM Melike-Sezer 2silik çizgi çok yakın sanırım birbirine? Aslında o yek çixgi sadecd başo sonu çıkmış testte ortası aşırı siliktir görmemişsindir
Melike-Sezer KLORAKHANIM evet dediğiniz gibi şimdi dikkat ettim rengime 7 gün var yeniden test yaptım ama negatif ama hemen peşinden yaptım ondan olabilir mi