Bi kere bence sepet beşik alma onda yatacağı en fazla 4 ay aşağı düşer Allah korusun. Klasik tahta beşikler var ya aralıklı tahta olanlar onlardan da elleri ayağı çıkıyor dışarı insanın aklı kalıyor. Çevremde tanıdıklarım hep pişman oldu bunlardan. En güzeli park yatak içinden çıkamaz ve uzun süre dayanır büyüyünce de oyun alanı olarak kullanır kullanışlı yani. Ben bebek odası takımı alcam inşallah bi oda yapcam bebişe. Anne yanı olarak da park yatak alcam