@“Gulgezer”#p37788651amin çok teşekkür ederim canm benim en büyük yaşadığım pişmanlık bu şehir hastanesi oldu dedikleri kadar da varmış. Çok şükür oğlum ve ben gayet sağlıklıyız ameliyat yerimde hiçbir sıkıntı yok ağrı felanda yok tekrardan teşekkürler.
Senin şafak kaç maddi durumun varsa özelde yap derim canm eşim bile çok pişman oldu