moonmom1 bende özel düşünüyorum medicanada ve medova düşünüyordum bugüne kadar ama hastane olarak medicananın cok eleştirisi var. Erkek hoca düşünmüyorum birazda evime yakın bir hastane olsun diyerek baskent ve meram akademi ye gitmeyi düşündüm. Emel ebru özçimen ve berna keskin arastırıyorum. Haftaya karar vermis olup ilk kontrolume gideceğim suan beta takıbi yapıyorum senin bilgin var mı bu hocalarla ilgili 🌸