0296 Arkadaşlar merhaba. Transferin 8. Günü lekelenmem olmuştu pozitifi gördüm şükür. Fakat 13,14. Günlerde tekrar kahverengi şeklinde başladı bu hafta keseyi görmeye gidecektim ama moralim çok bozuldu. Bunu yaşayanlar var mı?
Serap09 0296 ben 8.haftaya kadar lekelenme gördüm tüp bebek yapan doktoruma yazıyordum hemen progestan fitil atıyordum vajinadan hemen sonra pruloton depot vuruluyordum kalcadan acile gidip yada progestan iğne doktorumun önerisi ile ve endol kapsül ağızdan 3 gun 3 er doz şekilde kan sulandırıci ise 3 gun ara veriyordum böyle durumda
liyalisa 0296 biz 9 haftalık olduk hala devam ediyor iğneler ilaçlar devam kanama olmayana kadar normal kabul ediyoruz demişti takipli olduğum doktor tüp bebek doktorumda kese etrafında kanama alanı olmayana kadar normal demişti ilk 5 haftalıkken olduğunda kalçadan vurulan progestan 50 ml dan 2 kutu yazmıştı tedbir amaçlı 10 gün kullandım kahverengi lekelenmem durdu bıraktıktan 3 gün sonra devam etti canm
liyalisa 0296 çoğu doktorda kan sulandırıcılardan kaynaklandığını söylüyor sen yinede bi acile gidip görün canm ağrın falan olursada zaman kaybetme
0296 Serap09 4. Haftadayım yani sizde de o zamanlarda olmuş muydu? Ben tüm ilaçları zaten mecburen kullanıyorum yeni olduğu için
Serap09 0296 benim 5.haftadan itibaren oldu doktorunuza yazın o size tavsiye verir hemen eczaneden ilaç alıp iğne yapılır yazın cvp gelir
Serap09 0296 nasıl bir doktor o ya progestan iğne endol kapsül önermesi gerek düşük tehdidi diye algılıyor normalde benim doktorum onu ve acele git vurdur diyordu
btl194 0296 benim transferin 16.gunu oldu belli aralıklarla 3 defa kahve rengi lekem oldu normal yani taze kan gelmediği sürece korkmana gerek yok
liyalisa 0296 korkuyorsun anlıyorum bende çok korkuyorum her gördüğümde ama pembe we kanama şeklinde olmadığı sürece sıkıntı yok diyorlar dediğim gibi biz 9 haftalık olduk hala devam ediyor içini rahatlatmak için acile git istersen göbekten yada vajinadan baksınlar Canm onların söyledikleriyle daha rahatlarsın sadece lavabo hariç kalkma iş yemek vs yapma dinlen bol bol su iç Canm
Fuunndaaa 0296 kanama yoksa tedirgin olmayın lekelenmeler olabilir, kanama olursa zaten her hamileye de progestan veriyorlar ,ki progestan kullanıyorsunuzdur zaten ama lekelenmeniz artarsa içinizin rahatlaması için kadın doğum acile gidin