Gulsen032 İyi akşamlar hepinize kızlar😍bizde happymomlıyız🥰 yarın 27. Haftamıza giriyoruz çok şükür sağlıklı bi gebeliğim var 28. Haftamda uçakla istanbula gitmeyi düşünüyoruz tabiki doktoruma danışıp ondan da rapor alıcam ama tecrübeli olanlar vardır belki bi sakıncası olur mu acaba bu arada ıspartadan istanbula gidicem 1 saatlik bi yolculuk olucak. Şimdiden teşekkürler😘
Aylinannesi Gulsen032 gebeliğinde bi risk vs yoksa gidebilirsin ben antep istanbul izmir baya gittim 😊
UcanHamile Gulsen032 biz hamile kaldığımızda uçaklarda 16. Haftaya kadar bile çalışıyoruz. En risksiz ulaşım aracıdır uçak. Doktorunuz sorun görmüyorsa uçabilirsiniz raporunuzla beraber.
Gulsen032 Aylinannesi hayırlısıyla bende gidicem ya inşallah hem bebişim de karnımda güzel anı olucak bizim için🥰
Gulsen032 Asibayan boşver çevrendekileri ya ben onları duymuyorum ki doktorumun ne dediği önemli bide eşimin yanında olması😍
Gulsen032 UcanHamile bende doktorumla görüşüp rapor aldıktan sonra bi sıkıntı görmezse uçucam inşallah🥰