Moz Biz bugün fasulye kadar olduk. Cumartesi dr a gidicez merak ediyorum bebişimi inşallah gelişimi iyidir. Sizin nasıl gidiyor? Ne gibi belirtiler yaşıyorsunuz?
asil15 Moz ay bende merak ediyorum bizde çilek olduk 10+4 hiç belirti yok inşallah sağlıcakla büyüsün ler
Moz asil15 benim de yok ne kusma ne bulantı.Arada baş bel kasık ağrısı çook nadir.Bide yorgunluk açlık hissi
asil15 Moz bendede kasik ve göğüs hassasiyeti dışında bisey yok geçen haftalarda arda midem bulandı ama geçti.iyi olsunlarda hepsine razıyım bakalım bende 27 gidicem en son 2 hafta önce gitmiştim
pervvvvin Ben de 7+5 im 6+0 ken gitmiştik kalp atışı veya bebek yoktu 2 hafta sonra gel demişti perşembe gideceğim ara ara batmalarım dışında bir belirtim yok biraz endişeliyim iki dış gebelikten sonra ilk hamileliğim sizler ne zaman duydunuz kalp atışını
turkuaz61 pervvvvin şuan aslında duyulablr ben bu haftada duymuştum. Ama 8. Hftada duyanda çok endişe etmeyin kasık ağrısı batma göğüs has gibi vardı bndede başka bşey yaşamadm