susuksu yaşım gereği ve yaşanan talihsiz başlangıç yüzünden hiç riske atmadı doktorumuz. Hemen fetaldna istedi perşembeye gideceğiz. Dün de ense ölçümü yapıldı burun kemiği gözlemlendi. Bizim değer de 12+3 (1.25mm) çıktı. Yine de sonuçlara bakacağız şimdilik her şey yolunda dedi. Sonuç gelene kadar yandık işte 🥹çok korkuyorum sitres panik perişan oldum artık. Bir de grip oldum şaka gibi. İnşallah herpimiz sağ saglim atlatacagiz güzel güzel 🙏